Wirtualna wycieczka Film promocyjny
+48 61 83 99 800

Regulamin Hotelowy

Dyrekcja Grand Royal Hotel wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.

§1

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby

2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14.00 w dniu przyjazdu, kończy się o godzinie 12.00 dnia następnego. Po godz. 12:00 naliczana będzie opłata za przedłużenie doby hotelowej. Opłata za przedłużenie do godz. 16:00 wynosi 80 zł, po godz. 16:00 naliczany jest koszt kolejnej doby hotelowej.

3. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

4. W przypadku rezerwacji pokoju i nie stawienia się gościa do godz. 18:00 zostanie naliczona opłata za wykorzystanie pokoju.

§2

1. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

2. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym w godzinie 7.00 do godziny 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.

3. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.

4. Hotel przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami. Za dodatkową opłatą w pokoju może przebywać tylko jedno zwierzę, przy czym Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody przez nie wyrządzone. W przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być trzymane na smyczy. Ze względów higienicznych nie mogą być one wprowadzane do restauracji hotelowej.

§3

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.

2. Hotel ma obowiązek zapewnić:

A) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa

B) Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu. Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych hotelu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U. Nr 133 z 1997r., poz.883 z późn. zm.). Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.

C)Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu

D) Sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie

E)W przypadku wystąpienia usterek w pokoju, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości- zmienić pokój lub inny w sposób załagodzić niedogodności.

§4

1. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatne następujące usługi:

A) Udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą

B)Budzenie o wyznaczonej godzinie

C) Przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w hotelu

D) Przechowanie bagażu; hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających charakteru bagażu osobistego

E) Dostęp do basenu, sauny, jacuzzi i siłowni w godzinach dostępności oraz zgodnie z Regulaminem korzystania z wymienionych miejsc. Regulamin jest dostępny w SPA Grand Royal.

§5

1. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji. Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.

2. Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

§6

1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 07.00 dnia następnego.

2. Zachowanie Gości i osób korzystający z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.

§7

1. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Za zagubienie karty/klucza do pokoju obowiązuje opłata w wysokości 50 zł

2. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających osób.

3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.

4. Palenie tytoniu w pokojach hotelowych, korytarzu, klatce schodowej, restauracji, barze, strefie spa&wellness, szatniach, siłowni oraz hallu recepcyjnym jest zabronione. Za złamanie zakazu palenia obowiązuje grzywna w wysokości 500 zł.

5. Zakazuje się spożywania w przestrzeni ogólnodostępnej artykułów spożywczych niezakupionych w Hotelu

§8

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa, na koszt gościa.

W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.

Newsletter

Zapisz się na darmową subskrycję newslettera. Będziesz informowany o najnowszych promocjach i ciekawych wydarzeniach w naszym hotelu.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij